2011. február 26., szombat

Madártej

Édességre vágytam és madártejre esett a választásom!

4 tojást ketté választottam.A fehérjéket felvertem habnak,adtam hozzá ízlés szerint cukrot(5-6 evőkanállal).
Vizet forraltam,kb másfél litert és evőkanál segítségével beleszaggattam a felvert habot.Csak 4-5 darabot raktam az edénybe,mert ahogy megfő megnövekszik.
Nagyon rövid ideig kell főzni,kb fél-fél percig mindkét oldalát.
Kiszedtem egy hőálló tálba és elkészítettem a sárga krémet.
Feltettem forralni 1 liter tejet egy löttyintésnyi vanilia aromával.2 dl tejben elkevertem a tojások sárgáját,ízlés szerinti cukrot és 1 csomag vaníliás  pudingport!A felforrt tejhez lassan hozzákevertem és kicsit besűrítettem.
Beleraktam egy jénaiba és a tetejére szedtem a kemény tojásfehérje habot!!
Nagyon finomra sikerült,kihűtve tálaltam!!
Jó  étvágyat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése