2010. november 7., vasárnap

Szülinapi torta Klaudiának

Ma egy szivárvány tortát készítettem unokahúgom 6. szülinapjára!!!!Raktam rá pudingot és gyümölcsöt.tortazselét és egy cicás ehető ostyalapot!
Szivárvány torta receptje:20 dkg  margarin,30 dkg cukor,30 dkg liszt,4 tojás,1 csomag sütőpor, 2,5 dl joghurt(sajnos nekem nem volt itthon,ezért tejjel helyettesítettem),különböző színű ételfesték
A kockára vágott margarint,és a cukor felét elkezdjük keverni..Hozzáadjuk a cukor másik felét,majd egyenként a tojásokat.Verjük ki jó krémesre.Lassanként adagoljuk hozzá a lisztet,sütőport,és végül a joghurtot.A tésztát elosztjuk annyi felé,ahány színezőnk van!Nekem kék volt,piros,zöld és barna(kakaópor).Kerek formába kanalazzuk óvatosan..és 1 órát sütjük!Így néz ki sütés előtt!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése