2011. január 18., kedd

Kakaós kókuszos kalács

Ma böngésztem a netet kalács recept után kutakodtam...
Ezt a kókuszos-kakaóst találtam Csicseriborsó blogján!
Gyorsan ki is próbáltam...érdemes volt...nagyon finom...próbáljátok ki....

Tészta hozzávalói:50 dkg liszt,1 tasak szárított élesztő,3 púpos evőkanál cukor,2-2,5 dl tej,8  dkg vaj,1 tojás,csipet só
A lisztet keverőtálba szitálom,beleszórom a csipet sót,élesztőt,cukrot,tojást.....
A tejet és a vajat felmelegítem és felváltva kisebb adagokban adom hozzá....A tej mennyisége függ a liszt felvevő képességétől.Tehát nem biztos hogy kell bele mind a két és fél dl.
Gyorsan összegyúrni,cipót formázni belőle és 1 órát meleg helyen keleszteni..
Addig elkészíteni a tölteléket:
                                           8 dkg vaj,3 púpos evőkanál cukor,1 púpos evőkanál kakaó,2 evőkanál kókusz
Ha megkelt a tésztánk 2 felé vesszük,átgyúrjuk.Kinyújtjuk téglalappá és megkenjük fele krémmel.Majd feltekerjük mint a bejglit.Hosszában ketté vágjuk úgy  ,hogy felül maradjon egy  kis rész amit nem vágunk át.

Majd feltekerjük,összefonjuk....
Tojással lekenjük és előmelegített sütőben kb 15-20 percig sütjük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése