2010. november 4., csütörtök

Amerikai krémes

Ez egy nagyon finom édesség,és persze nagyon mutatós is!Próbáljátok ki nagyon finom,nem fogtok benne csalódni!
Tészta:7 tojássárgája,20 dkg cukor,20 dkg liszt,1 csomag sütőpor,2 evőkanál kakaópor,13 evőkanál víz
Krém:7 tojásfehérje,7-10 evőkanál cukor,2 csomag vaníliás pudingpor, 6 dl víz vagy tej(én vízzel készítettem)
Teteje: 2 dl kemény habbá felvert tejszín
A tojássárgáját kikeverjük a cukorral,a vízzel,majd hozzáadjuk a sütőporos lisztet és a kakaóport!Közepes lángon sütjük 20 percig előmelegített sütőben.(közepes méretű tepsiben sütöttem)
A krémhez a tojásfehérjét a cukorral keményre verjük!A pudingot a vízzel felfőzzük,még forrón összekeverjük a habbal,és a tésztára kenjük.További 15 percig sütjük,majd kihűtjük!Ha teljesen kihűlt rákenjük  a felvert tejszínhabot!Én reszeltem csokit a hab tetejére:):)

Jó étvágyat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése