2010. október 23., szombat

Mai ebéd:Vörösboros marhapörkölt nokedlivel

Tegnap este mikor éppen azon gondolkodtam mi legyen a mai ebéd,eszembe jutott,hogy a fagyasztóban lapul még vagy két kilogrammnyi marha oldalas.Gondoltam,hogy lefejtem a csontról a húst és lesz belőle egy kis gulyásleves(ugyanis nem nagyon rajongunk a marháért).De nagyon sok hús lett,így jött az ötlet a marhapörköltre.
Amit úgy készítettem,hogy:
                      Egy nagy fej vöröshagymát felkockáztam,kevés olajon megpároltam.Rátettem a felkockázott husit és persze a csontokat is,amin maradt még bőven hús.Megfuttattam míg kifehéredett a husi.Sóztam,pirospaprikát,őrölt köményt ,valamint kevés csilit szórtam rá.
Kb.1,5-2 órát főztem,ekkor hozzáadtam a felkockázott paradicsomot és paprikát és felkockázott fokhagymát,tovább főztem a saját levében és a végén adtam hozzá 2 dl vörösbort!
Nokedlivel tálaltam!

Jó étvágyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése