2010. október 22., péntek

Töltött Kiflik-recept Alíz konyhájából

Ez a recept Alíz konyhájából való,igaz némi változtatás van benne....
Hozzávalókat csak körülbelüli értékre írom:
20-25 dkg füstölt-főtt tarja,1 kispoharas tejföl,25dkg trappista sajt,bors,petrezselyem,kb 10 db kifli,a panírozáshoz:liszt,tojás,zsemlemorzsa
A tarját ledaráltam,borsoztam,hozzáadtam a tejfölt,a felaprított petrezselymet és a reszelt sajtot!Alaposan összekevertem és picit állni hagytam!(Sózni nem kell,mert a tarja így is sós)
A kifliket 3 részre  vágtam,kivájtam a közepét és beletöltöttem a tarjás tölteléket!
Lisztbe,tojásba végül zsemlemorzsába forgattam!!Olajat hevítettem és addig sütöttem míg kapott egy kis színt!!
Salátával tálalva,vagy önmagában is fogyasztható!!
Nagyon ízletes,érdemes kipróbálni!!
Jó étvágyat hozzá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése