2010. október 22., péntek

A tegnapi ebéd Köröm pörkölt !!!

Ahogy én készítem!!!:
        Hozzávalók:kb 2 kg sertésköröm,1 nagy fej vöröshagyma,4-5 gerezd fokhagyma,paradicsom,paprika,só,bors,ételízesítő,pirospaprika ízlés szerint!!
A hagymát kevés olajon megfonnyasztottam,belereszeltem a fokhagymát is,sóztam,borsoztam,ételízesítő és pirospaprika bele!Apró kockára vágott sertéscombot is tettem bele,és persze a körmöket,amiket a hentessel apró darabokra vágattam!Rászórtam a felkockázott paprikát és paradicsomot!!!
Öntöttem rá kevés vizet és kb 4 órán keresztül főztem !!!
A köröm szinte teljesen szétfőtt,lefőtt a csontról a hús....és finom,ragadós szaftja lett!!!
Sós burgonyával tálaltam!!!

Jó étvágyat hozzá:):)
                                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése