2011. január 5., szerda

Akkor kezdődjön...

A legelején kezdem....
Készítettem egy sütés nélküli bonbont....Nagyon megtetszett hogy több gasztronómiai oldalon és kísérleteznek a bon bon készítéssel.Úgy gondoltam én sem maradhatok ki a sorból,és a választásom erre a kókuszos csodára esett...

Hozzávalók
:15 dkg kókuszreszelék,1 dl tej,20 dkg vaj vagy margarin,1 csomag vaníliás cukor,10 dkg méz,7 dkg tejpor,20 dkg ét tortabevonó,1 mokkáskanál étolaj
A tejet felforrósítjuk,majd a kókuszreszelékre öntjük és jól átkeverjük.Hagyjuk teljesen kihűlni.Majd hozzáadjuk a vajat, a vaníliás cukrot,mézet és a tejport.Összegyúrjuk a masszát és hűtőbe tesszük ,jól kihűtjük.Addig kell hűteni,míg megkeményedik és formázhatóvá válik.Golyókat formázunk belőle,és még elkészítjük a csokimázat,addig újra hűtőbe tesszük.A tortabevonót vízfürdőbe állítva felolvasztjuk,hozzáadjuk az étolajat és a golyókat egyesével fogvájóra szúrva belemártogatjuk.és hungarocellbe szúrva megdermesztjűk.
Ha teljesen megdermedt a csoki,papírkapszliba rakjuk a bonbonokat és fogyasztásig hűtőben tároljuk...

Érdemes kipróbálni,szerintem nagyon finom....
Sajnos külön nem csináltam róla képet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése