2011. január 31., hétfő

Kakaós kuglóf

Szerettem volna enni egy foszlós,finom,puha kuglófot:Böngésztem a netet és rátaláltam erre a receptre www.katakonyha.freeblog.hu-n.
Hát mit mondjak,nem ízlett...
Nekem nagyon száraz volt,nagyon tömör a tésztája...
Azért beírom a receptet,hátha valakinek felkelti a fantáziáját.

Hozzávalók:25 dkg liszt,20 dkg cukor,1 dl tej,12 dkg margarin,3 tojás,2 evőkanál kakaó.1 csomag sütőpor,1 mokkáskanál só
A tojások sárgáját a cukorral és a tejjel habosra kevertem.A margarinnal  alaposan kikenetem a formát(lisztezni is),majd a maradékot megolvasztani  és hozzáadni a kikevert tojásokhoz.Aztán beleszórni a sütőporral elkevert lisztet és jól  összedolgozni.A tojások fehérjét a sóval kemény habbá verni,és óvatosan beleforgatni a masszába,amit aztán kétfelé veszek és az egyik felébe belekeverem a kakaóport.
Majd felváltva evőkanállal beleadagoljuk a formába.Előmelegített sütőben 175 fokon kb 45 percig sütjük!
Csokimázzal tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése