2011. január 5., szerda

Mézeskalács süti

Nagyon régi recept alapján készítem a mézest.Minden évben ugyanezt a receptet készítem,mert nekem nagyon bevált.Ez a mézes nagyon finom,a legelejétől kezdve nagyon puha..
Bár az idén valamit elronthattam,mert egy picit megkeményedett:):):)

Hozzávalók:
50 dkg liszt,1 kávéskanál szódabikarbóna,3 tojás,25 dkg cukor,,ízlés szerint fahéj,szegfűszeg---de lehet mézeskalács fűszert is használni,3 evőkanál méz,25 dkg margarin
Az összes hozzávalót összegyúrni és folpackba becsomagolva egy napig hütőben pihentetni.
Ez a mézes mint írtam már egyből puha..Tetszés szerinti formákkal kiszaggatni.A tetjét tojásfehérjével lekenni.
Nagyon gyorsan sül,nem szabad túl sütni,mert akkor kemény lesz.Ha kicsit barnulni kezd a széle már jó is...
Tetszőlegesen ki lehet díszíteni....Nálam ez most elmaradt...
Sajnos erről sem csináltam külön fotót.....:(:(:(
A tálaló alján láthatjátok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése