2011. január 13., csütörtök

Túró fánk és sajtos pogi

Mai reggelt a nővéremnél kezdtem...segítettem neki sajtos pogit sütni.Megmutattam neki képen hogy milyen finom és szép pogit sütöttem és megkért hogy segítsek neki...Ebből a segítségből az lett,hogy én csináltam mindent.Nagyon finom lett....Szokták mondani:"Gyakorlat teszi a mestert"...nagy igazság:):):)

Ilyen lett....:):) Az eredeti recept itt található:http://judykonyha.blogspot.com/2011/01/sajtos-pogacsa.html

Miután végeztünk jöhettem haza..Ötletem sem volt mit főzzek.De haza felé jövet bementem a Spárba ahol nagyon jó áron vettem túrót.
Így lett az ebédem húsleves és túró fánk.

50 dkg túrót villával áttörtem,hozzáadtam egy csomag vaníliás  cukrot,2 ek.kristálycukrot,4 egész tojást,2 dl tejfölt  és 30 dkg lisztben elkevert fél csomag sütőport.
Az egészet  jól elkevertem  és bő forró olajban  egy evőkanál segítségével beleszaggattam és kisütöttem.
Vigyázni kell mert hamar sül...nehogy megégjen a túró...
Porcukorral meghintettem ,eper lekvárral és csokiöntettel tálaltam!
Nagyon finom..érdemes kipróbálni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése