2011. január 31., hétfő

Fanta szelet

Egyszer nagyon régen már  sütöttem,de akkor nem sikerült...hát  most sem:):)
De azért elfogyott....
A baj az volt,hogy zsírszegény túrót használtam...és az egész lefolyt a tésztáról.
Na de sebaj...majd legközelebb...
Ahogy én készítettem:
Tészta:6 tojás,6 evőkanál cukor,1 dl olaj,5 evőkanál liszt,2 evőkanál kakaópor,1 csomag sütőpor
Krém:25 dkg margarin,50 dkg túró,30 dkg porcukor,1 ctrom reszelt héja
Máz:2 csomag vaníliás pudingpor,  7,5 dl fanta,2 evőkanál porcukor
A tojásokat kikeverjük a cukorral,majd hozzáadjuk a többi hozzávalót.Tűpróbáig sütjük.(én közepes tepsibe sütöttem,ezért szép magas lett a tésztája)
A túrót villával összetörjük,hozzáadjuk a reszelt citromhéjat.A margarint a porcukorral jól kikeverjük és a túróhoz adjuk.Jól elkeverjük,a tésztára kenjük.
A  mázhoz a pudingport elkeverjük a cukorral,majd az üditővel.Lassan főzve besűrítjük.Ha langyosra hűlt a sütire kenjük.Kb 1 órát hűtőben pihentetjük.
Jó étvágyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése